عبدالله
درباره ی مباحث مرتبط با امام زمان(عج) و ظهور ایشان
طبقه بندی: مهدویت، بحث های هفتگی(بحث های انجمن مهدی دلان)، خلاصه جلسات، دلنوشته، دلنوشته های اجتماعی، ، |
برچسب ها: سنگرمجازی، مهدی دلان، امام خامنه ای، عبد، عبدالله، خادم مهدی دلان، محمدرضازینی، عبادت، هدف خلقت، ازدواج، ،

بسم رب المهدی(عج)
موضوع:عبدالله
درتدبر در آیات اولیه سوره بقره هدف از خلقت را عبادت بیان میکند.
اینکه عبد بودن چیست وچگونه میسر میشود صحبت های زیادی توسط بزرگان دین به ما رسیده.
قصد بنده هم توضیح عبد شدن نیست.چون خیلی در کتاب های درسی و... خواندیم که چه و چه ... ولی تاثیر درچه حد بوده همه به آن واقفیم.
اما مسئله ای که باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد عبادت عملی افراد است این که نماز بخوانیم و... بسیار مطلوب است اما همه دین این ها نیست چه بسیار افرادی که خود را مسلمان میدانند و نمازها و روزه هایشان متجلیست اما طبق گفته پیامبر اسلام مسلمان نیستند چه برسد به مومن.
که این روزها میلاد ایشان را گرامی داشتیم جملات گرانبهایی دارند که اگر فردی این گونه عمل نکند مسلمان نیست.
عبدالله بودن به نظر بنده سخت ترین کار روی زمین است.
قسمت اصلی عرایضم این مسئله است که بعضی ها عبدالله بودن خویش را به مواردی از دست میدهند یکی عبد پول است یکی ماشین یکی شغل یکی زن یکی فرزند یکی اعتبار اجتماعی یکی مدرک دانشگاهی.
برادران و خواهران من همه اینها ابزار هستند و نه هدف چه بسیار دیدم افرادی که رسیدن به یک شغل یا یک مدرک یا یک وسیله را هدف خویش قرار دادند و مصداق یخرجونهم من النور الی الظلمات شدند.از همه این ها در راه خدمت به امام زمانتان استفاده کنید.ببینید در زمان حال از همینی که هستید چه خدماتی برای رسیدن به هدف والای خویش میتوانید انجام بدهید.
سعی کنید در کار های خویش خدا را در نظر بگیرید و همه چیز را قدم هایتان را قلم هایتان را نفس هایتان را همه و همه را در مسیر آفرینش خویش قرار بدهید.
یک مثال:ازدواج میگویند نیمی از دین را نگه میدارد.
زن عبدالله بن عمر همسرش را از کربلا باز داشت با این که شوهرش حسین(ع)را دوس داشت و زن زهیربن قین همسرش را کربلایی کردبا اینکه همسرش از حسین(ع)بیزار بود.
یادتان باشد همه اینها یک ابزار هستند همه دوستانتان همه فعالیت هایتان وسیله آزمایش الهی میتوانند باشند و هستند.برای تک تک دور واطرافیانتان حکمتی جاریست که در کنار شما هستند.
مطلع کلام آیه شریفه قرآن که بسیارراهبری می باشد را در ادامه ذکر می کنم سعی کنید حداقل ترجمه این آیه را حفظ کنید و هر از چندی متذکر خویش باشید.
(ای رسول ما امت را) بگو که اگر شما پدران و پسران و برادران و زنان و خویشاوندان خود و اموالی که جمع آورده‌اید و مال‌التجاره‌ای که از کسادی آن بیمناکید و منازلی را که به آن دل خوش داشته‌اید بیش از خدا و رسول و جهاد در راه او دوست می‌دارید منتظر باشید تا خدا امر خود را جاری سازد (و اسلام را بر کفر غالب و فاتح گرداند و شما دنیاطلبان بدکار از فعل خود پشیمان و زیانکار شوید) و خدا فسّاق و بدکاران را هدایت نخواهد کرد.
و من الله توفیق و حسبناالله-خادم مهدی دلان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : محمد رضا زینی
تاریخ : 5 / 10 / 1395
ساعت :



مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir









پایگاه جامع عاشورا